مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 19:072022-06-27سياسي

سازمان انرژی اتمی گزارش اقدامات خود را به کمیسیون اصل 90 ارائه کرد


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به جزییات جلسه امروز این کمیسیون از ارائه گزارش سازمان انرژی اتمی در مورد اقدامات این سازمان در اجرای مواد و تکالیف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز دوشنبه 6 تیر این کمیسیون اظهار داشت: این جلسه با حضور رییس سازمان انرژی اتمی به منظور بررسی اقدامات انجام شده در خصوص اجرای قانون اقدام راهبردی و بررسی قطعنامه غیرفنی، سیاسی و ظالمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه رییس سازمان انرژی اتمی گزارشی از اقدامات این سازمان در خصوص اجرای مواد و تکالیف قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها ارائه کرد؛ همچنین حساسیت کمیسیون برای رعایت قانون و استفاده از ابزارهای موجود برای احقاق حقوق هسته ای مردم به آقای دکتر اسلامی منتقل شد.

  نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به قطعنامه غیرسازنده و غیرفنی شورای حکام، گفت: جای تاسف دارد که سازمان های جهانی، فنی و بین المللی ابزار دست آمریکا و صهیونیست ها شده اند و این سازمان ها در حالی در خصوص اقدامات صلح آمیز هسته ای ایران براساس ادعاهای بی پایه صهیونیست ها اعلام نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان انرژی اتمی گزارش اقدامات خود را به کمیسیون اصل 90 ارائه کرد

سازمان انرژی اتمی گزارش اقدامات خود را به کمیسیون اصل 90 ارائه کرد