مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 18:572022-06-27سياسي

قاضی زاده هاشمی: دشمن تلاش می کند تنها راه نجات مردم را ارتباط با استکبار نشان دهد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه شیطان و ایادی شیطان تلاش می کنند فضای جامعه را تاریک نشان دهند، گفت: استکبار سعی دارد چنان فشار اقتصادی از طریق تحریم به ملت ایران وارد کند تا مردم تنها راه نجات کشور را ایجاد ارتباط با استکبار بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز در مراسم یادواره شهید مهدی خوش سیرت در گلزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه استکبار به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این روزها در خصوص کارآمد یا ناکارآمدی انقلاب اسلامی توسط معاندین بحث است و دشمنان این ملت و مکتب، حرف های گزافه بسیار زده و نکات تاریک را پیدا و آن را نشان می دهند و طوری القا می کنند که بعد از 44 سال انقلاب به نتایج خود نرسیده است.

  وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی را رواج دادن فلسفه دین در بستر زندگی مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت تا فلسفه دین را در بستر زندگی مردم جاری کند تا محور رشد و کمال گرایی انسان شود.

  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه شهدا، خط روشن را به ملت بزرگ ایران نشان می دهند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در بستر فلسفه دین، کارآمدی خود را نشان داده و وجود شهدایی مثل شهید خوش سیرت نمایان گر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: دشمن تلاش می کند تنها راه نجات مردم را ارتباط با استکبار نشان دهد

قاضی زاده هاشمی: دشمن تلاش می کند تنها راه نجات مردم را ارتباط با استکبار نشان دهد