مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:222022-06-27بين الملل

مأمور کهنه کار سیا: اوکراین نیروی نیابتی آمریکا علیه روسیه است


مقام های سابق اطلاعاتی و نظامی آمریکا اذعان کردند که حضور جاسوسان آمریکایی در اوکراین به این معنی است که آمریکا در جنگ نیابتی با روسیه قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شماری از مقام های نظامی و اطلاعاتی سابق آمریکا در واکنش به انتشار گزارشی توسط روزنامه نیویورک تایمز گفتند، حضور جاسوسان آمریکایی در اوکراین به معنی جنگ نیابتی با روسیه است.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در خصوص کمک های شبکه های مخفی و جاسوسی غرب به اوکراین در مقابل روسیه نوشته است که اکثر این تلاش های غرب برای کمک به اوکراین در خارج از این کشور و بعنوان مثال در پایگاههای آلمان، فرانسه و انگلیس صورت می گیرد.

این گزارش می افزاید، اما علی رغم آن که دولت بایدن اعلام کرده است که هیچ نظامی آمریکایی را در اوکراین مستقر نخواهد کرد اما برخی از جاسوسان سیا همچنان به صورت محرمانه در داخل این کشور اروپایی به خصوص بیشتر در کی یف پایتخت اوکراین فعالیت خود ادامه می دهند و طبق گفته مقام های فعلی و سابق آمریکایی، بخش عظیمی از اطلاعاتی را که ایالات متحده با نیروهای اوکراینی به اشتراک می گذارد، مدیریت می کنند.

( گفت: معتقدم که گزارش نیویورک تایمز در تمام جزییاتش صحیح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور کهنه کار سیا: اوکراین نیروی نیابتی آمریکا علیه روسیه است

مأمور کهنه کار سیا: اوکراین نیروی نیابتی آمریکا علیه روسیه است