مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-27سياسي

545 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند


مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سهمیه استخدام استان بوشهر در نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 545 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمدالله اژدری عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی براساس مجوزی که سازمان امور استخدامی در سال 1400 صادر کرده بود با تاخیر در 13 و 14 اردیبهشت 1401 برگزار شد که نتایج اولیه این آزمون براساس چند برابر ظرفیت جمعه گذشته اعلام شد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ن این مصاحبه از امروز دوشنبه 6 تیر شروع شده و تا 2 هفته ادامه دارد که با احتساب یک روز برای جاماندگان در نهایت 15 روزه مصاحبه به پایان می رسد.

وی تصریح کرد: بیشترین نیاز معلم در کل کشور در دوره ابتدایی است که به همین علت در آزمون اخیر نیز افزون بر 210 نفر از سهمیه استخدامی استان بوشهر مربوط به آموزگاران این مقطع است و سهمیه استان در این آزمون استخدامی 545 نفر است که در حال حاضر 934 نفر برای مرحله مصاحبه تخصصی و گزینش حضور پیدا کرده اند.

اژدری افزود: 40 درصد پذیرفته شدگان آقا و 60 درصد خانم هستند، و پس از فرایند مصاحبه افراد برگزیده در یک دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و پس از آن از اول مهر به کار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

545 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند

545 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند