مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:522022-06-27سياسي

جلوی مصرف بی رویه برق در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود/کم مصرف ها تشویق شوند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با صرفه جویی در بخش برق می توان از هزینه های اضافی برای ساخت نیروگاه های بزرگ جلوگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای تامین برق پایدار، اظهار کرد: مَصرف برق و آب در کشور به صورت بی رویه انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در بحث آب و برق، اسراف های زیادی در کشور ما می شود و کشور ما یکی از اسراف کنندگان در این بخش بوده که باید این اسراف ها کُنترل شود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه مردم از نحوه مصرف و انرژی و مقایسه آن با سایر کشورها باید مطلع شوند، ادامه داد: البته باید تشویق ها و تنبیه ها برای مُشترکین پُرمصرف و کم مصرف اندیشیده شود.

امام جمعه یاسوج با تاکید دوباره بر اینکه باید جلوی مصرف های بی رویه برق در کشور و استان گرفته شود، یادآور شد: با صرفه جویی در بخش برق می توان از هزینه های اضافی برای ساخت نیروگاه های بزرگ جلوگیری کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ مدیریت مصرف باید تبلیغات گسترده صورت گیرد تا مردم از شرایط کنونی مصرف ها و اسراف ها آگاهی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی مصرف بی رویه برق در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود/کم مصرف ها تشویق شوند

جلوی مصرف بی رویه برق در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود/کم مصرف ها تشویق شوند