مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:522022-06-27سياسي

ایران عضو هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون شد


«علی بهادری جهرمی» در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تعاون ایران برای نخستین بار توانست از بین 110 کشور، «عضو هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون» (ICA) شود.

- علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تعاون ایران برای نخستین بار توانست از بین 110 کشور، عضو هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) شود.

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت از عضویت ایران در هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) برای نخستین بار خبر داد و این عضویت را تسهیل گر انتقال دانش روز به کشور و ارتقا فعالیت های کمی و کیفی تعاونی های ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تعاون ایران برای نخستین بار توانست از بین 110 کشور، عضو هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) شود.

وی خاطرنشان کرد: تسهیل پیشرفت اقتصادی و اجتماعی، انتقال تجربیات و دانش روز به داخل، ارتقا کمی و کیفی فعالیت تعاونی ها و رشد صادرات محصولات تعاونی به بازارهای جدید از مزایای این انتخاب است.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (lCA) 31 خردادماه سال جاری در سویا اسپانیا برگزار شد و بخش تعاون ایران به عضویت این هیات در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عضو هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون شد

ایران عضو هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون شد