مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:222022-06-27سياسي

450 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در فصل بهار 450 کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی استان توسط راهداران خط کشی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی عصر امروز در بازدید از عملیات لکه گیری محور انگوت اظهار کرد: در فصل بهار 450 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان توسط راهداران خط کشی شده است؛ راهداران بیش از 500 عدد سرعتکاه مجازی، آسفالتی و پلاستیکی در محورهای استان نصب کرده اند.

وی افزود: تعمیر بیش از هزار و 600 شاخه گاردریل، مونتاژ و اصلاح بیش از 3 هزار عدد از تابلوهای انتظامی، شستشوی بیش از 54 هزار عدد از علائم، تعمیر و نصب 7 عدد چراغ های چشمک زن و پلیسی، رنگ آمیزی هزار و 700 عدد از تابلو و علائم و همچنین انسداد 170 راه های دسترسی غیر مجاز از دیگر اقدامات مهم راهداران در فصل بهار بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در زمان یاد شده، راه های روستایی هموارسازی شده و تسطیح و رگلاژ 3هزار و 200 کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی استان صورت گرفته است.

هاشمی از تهیه و نصب 2 هزار و 600 عدد تابلوهای راهنمایی راه ها خبرداد و تصریح کرد: راهداران تاکنون هزار و 500 عدد بازتاب ایمنی و هزار متر مربع نیز تابلوهای اطلاعاتی در محوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شد

450 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شد