مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-27سياسي

استقرار دفتر توسعه سواحل مکران در شرق هرمزگان یک مطالبه جمعی است


یک فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان گفت: بخش بزرگی از سواحل مکران در محدوده استان هرمزگان واقع شده و لذا ایجاد دفتر توسعه سواحل مکران در شرق هرمزگان یک مطالبه عمومی است.

- کامران آتین فعال اجتماعی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: توجه به سواحل مکران و تلاش برای توسعه جمعیتی و بهره مندی از این ظرفیت عظیم سرزمینی در جمعیت پیشرفت ملی مورد تأکید ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

وی افزود: به تازگی با همت دولت سیزدهم، شورای توسعه سواحل مکران شکل منسجم تری به خود گرفته و انتصاب سردار دهقان به عنوان دبیر اجرایی این شورا نوید بخش تدارکات ویژه دولت در ابعاد مختلف برای پرداختن هرچه جدی تر به توسعه سواحل مکران است.

آتین با بیان این که بخش اعظمی از سواحل مکران در محدوده شرقی استان هرمزگان از میناب تا سیریک و جاسک و لیردف قرار دارد، خاطرنشان کرد: استقرار دفتر منطقه ای شورای توسعه سواحل مکران در یکی از شهرهای شرقی استان یک مطالبه به حق عمومی است که می تواند به برنامه ریزی اصولی برای آبادانی این مناطق بیانجامد.

این فعال اجتماعی افزود: پیگیری نمایندگان برای این منظور و نیز پرداختن رسانه های پرتلاش هرمزگان به این مسأله اهمیت ویژه ای دارد تا بتوانیم از رهگذر آن، شکل و نقش و نسبت هر کدام از شهرهای ساحلی شرقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دفتر توسعه سواحل مکران در شرق هرمزگان یک مطالبه جمعی است

استقرار دفتر توسعه سواحل مکران در شرق هرمزگان یک مطالبه جمعی است