مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:522022-06-27سياسي

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه شورای اداری با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کنگره 3400 شهید استان اردبیل با حضور مسؤولان استانی بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا 7 تیر و تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد:  با توجه به اهمیت آشنایی نسل جدید با رشادت شهدا و زنده نگهداشتن یاد آن ها کنگره 3400 شهید استان برگزار می شود.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل به اهمیت فضای مجازی و تاثیر آن بر جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: فضای مجازی شکافی در نسل جوان و نوجوان ایجاد کرده است که نیازمند فرهنگ سازی از طرف مسوؤلان می باشد.

عطایی تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران در حلقه ای از آتش از طرف دشمنان قرار گرفته است ولی به خواست خدا از قدرت نظامی و امنیتی بالایی برخودار هستیم و هیچ کشوری نمی تواند به خاک ایران تجاوز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ترویج شود