مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:222022-06-27سياسي

ورود دادستانی کل کشور به نحوه مدیریت پسماند و سلامت آب شرب


معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از ورود این معاونت به مدیریت پسماند و سلامت آب شرب مردم خبر داد و گفت: بخشنامه ای در خصوص پسماند و نحوه و کیفیت دفع پس آب پسماند به امضای دادستان کل کشور به دادستان های سراسر کشور ابلاغ شده است.

- غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه مصادیق حقوق عامه موضوعات متعددی در حوزه های  اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و تمامی موضوعات مرتبط با مردم می شود، گفت: از همین رو در دادستانی کل کشور برای صیانت تمامی این حقوق برنامه ریزی شده است و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: تمامی اشخاص و گروه های جامعه همانند جامعه پزشکی، مامایی، معلمان، کارگران و.

می توانند درخواست و مطالبات خود را که مصداق حقوق عامه است را در سایت دادستان کل کشور ثبت کنند، مطالبات ثبت شده در این سایت پیگیری خواهد شد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشوربا اشاره به اینکه موضوعات حقوق عامه گسترده است، اظهار کرد: اکنون تمرکز ما در دادستانی کل کشور بر روی چالش های اصلی حقوق عامه همانند مخاطرات محیط زیستی است.

وی ادامه داد: امروز شاهد مخاطراتی در حوزه امنیت زیست محیطی مردم هستیم؛ از همین رو بخشنامه ای در خصوص پسماند و نحوه و کیفیت دفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستانی کل کشور به نحوه مدیریت پسماند و سلامت آب شرب

ورود دادستانی کل کشور به نحوه مدیریت پسماند و سلامت آب شرب