مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:022022-06-27سياسي

واگذاری 450 پلاک زمین صنعتی و کارگاهی به شرکت های دانش بنیان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان گفت: این شرکت حدود 385 پلاک زمین با کاربری کارگاهی و 35 پلاک زمین با کاربری صنعتی در مساحت های متنوع را برای استقرار شرکت های دانش بنیان در سطح شهرک های صنعتی استان در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، رسول سواری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان اظهار کرد: این شرکت در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه اشتغال، حدود 385 پلاک زمین با کاربری کارگاهی و 35 پلاک زمین با کاربری صنعتی در مساحت های متنوع را برای استقرار شرکت های دانش بنیان در سطح شهرک های صنعتی استان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین حدود 30 پلاک زمین برای ساخت واحدهای کارگاهی با مساحت 288 متر مربع را برای شرکت های دانش بنیان استان در نظر گرفته ایم که پس از احداث و تکمیل بصورت استیجاری در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.

سواری اظهار کرد: با توجه به سیاست های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شرکت های دانش بنیان، بهای حق بهره برداری با بیشترین مساعدت در نحوه پرداخت و اعمال تنفس 6 ماهه و مشوق مربوطه دریافت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 450 پلاک زمین صنعتی و کارگاهی به شرکت های دانش بنیان

واگذاری 450 پلاک زمین صنعتی و کارگاهی به شرکت های دانش بنیان