مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-27سياسي

24هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری با هم رقابت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه یاسوج، بهادرکرمی، نماینده سازمان سنجش در دانشگاه یاسوج با بیان اینکه 61درصد داوطلبان کنکور امسال خانم هستند، گفت: نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت می کنند که این این گروه آموزشی همانند پارسال .

- نماینده سازمان سنجش در دانشگاه یاسوج از رقابت 24هزار و 281 داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه یاسوج، بهادرکرمی، نماینده سازمان سنجش در دانشگاه یاسوج با بیان اینکه 61درصد داوطلبان کنکور امسال خانم هستند، گفت: نیمی از شرکت کنندگان کنکور امسال در کهگیلویه و بویراحمد در گروه تجربی رقابت می کنند که این این گروه آموزشی همانند پارسال بیشترین شرکت کننده را به خود اختصاص داده است.

بهادر کرمی با بیان اینکه کنکور سراسری امسال در 6 شهر استان شامل یاسوج، گچساران، دهدشت، لیکک، چرام و لنده برگزار می شود، اضافه کرد: شرکت کنندگان در رشته ریاضی و فنی980 نفر، تجربی 12هزار و 101نفر، انسانی هشت هزار و 58نفر، هنر 650نفر و زبان خارجی هزار و 808 نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در چهار روز و از چهارشنبه 8تیر تا شنبه 11 تیر ماه و صرفا در نوبت صبح برگزار می شود، ادامه داد: همه حوزه های امتحانی از ساعت 7 صبح تا 8صبح باز هستند و زمان پاسخگویی به آزمون ساعت 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری با هم رقابت می کنند

24هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور سراسری با هم رقابت می کنند