مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-27سياسي

موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد


موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین و انتقال حماسه ها به نسل جوان دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: انتقال گنجینه های ارزشمند دفاع مقدس به عنوان یک گفتمان کارآمد به جامعه و جوانان یک ضرورت مهم است و موزه دفاع مقدس استان باید با تدوین برنامه های خلاقانه ، جذاب و اثرگذار محتوایی در این راستا برنامه ریزی کند.

وی افزود: پیشرفت کشور و حرکت شتابنده در گام دوم به سمت اهداف انقلاب در گرو انتقال صحیح حماسه های دفاع مقدس و بهره گیری از این فرهنگ ارزشی به نسل جوان است و پیروزی ها و موفقیت های دفاع مقدس باید برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.

دکتر مخلص الائمه با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان مرکزی حلقه اتصال میان پیشکسوتان و نسل جوان است،گفت: موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد و لذا باید به آن اهمیت داد و تکمیل موزه دفاع مقدس یک رسالت مهم برای دستگاه های استان است و باید به آن اهتمام ورزید.

وی ادامه داد: موزه دفاع مقدس استان مرکزی نمادی از مجاهدت ها و نقش آفرینی مردم شهید پرور و ایثارگر استان در هشت سال جنگ تحمیلی است و باید به عنوان یک مکانی برای ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس به آن اهمیت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد

موزه دفاع مقدس نقش به سزایی در تحقق جهاد تبیین دارد