مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:122022-06-27اجتماعي

13 مورد ثبت شکایت از مدارس خراسان رضوی


رییس اداره ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون 13 مورد ثبت شکایت در حوزه ثبت نام در مدارس اعلام شده است.

- رضا رمضانی رییس اداره ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: شیوه نامه ثبت نام سال تحصیلی جدید به تمام مدارس ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که این شیوه نامه برای نخستین بار حاوی نکات مثبت است،گفت: طبق این شیوه نامه تمامی مدارس در حوزه ثبت نام با هم تجمیع شده اند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: کلیه موارد و مقررات مالی در یکی از بندهای این شیوه نامه صراحتا دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به جز بیمه و حواله داشن آموزی را ممنوع کرده است.

رمضانی با بیان اینکه مبلغ بیمه برای مدارس دولتی به صورت علی الحساب 10 هزار تومان تعیین شده است افزود: طبق شیوه نامه مدارس هیئت امنایی نیز از دسته مدارس دولتی به شمار می آیند و دریافت هرگونه وجهی به غیر از بیمه و کتاب درسی غیر مجاز است.

وی یادآور شد:خدمات آموزشی و فوق برنامه که در این مدارس به تصویب هیئت امنا می رسد، باید با شروع سال تحصیلی اخذ شود از اولیت اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 مورد ثبت شکایت از مدارس خراسان رضوی

13 مورد ثبت شکایت از مدارس خراسان رضوی