مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:122022-06-27سياسي

مشارکت 5 هزار مدرسه در کشور در طرح مدارس همدل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام علی جعفری در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل افزود: - حجت الاسلام علی جعفری گفت: حدود پنج هزار مدرسه در سراسر کشور با مشارکت در طرح مدارس همدل، از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد پشتیبانی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام علی جعفری در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس همدل افزود: در حال حاضر 750 هزار دانش آموز نیازمند در سراسر کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی از فعالیت حدود پنج هزار مدرسه در سراسر کشور در طرح مدارس همدل خبر داد و اظهار کرد: اجرای طرح مدارس همدل از دوره کرونا آغاز شد که خوشبختانه با افول شرایط کرونایی، اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به همکاری کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش برای اجرای این طرح تاکید کرد: به این واسطه دانش آموزان مستعد مورد حمایت کمیته امداد از خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی و غیردولتی و غیرانتفاعی بهره مند می شوند.

جعفری ادامه داد: در شروع طرح، تعداد 3057 مدرسه در طرح مدارس همدل همکاری داشتند که این رقم امسال به 4974 مدرسه افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 5 هزار مدرسه در کشور در طرح مدارس همدل

مشارکت 5 هزار مدرسه در کشور در طرح مدارس همدل