مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 14:022022-06-27سياسي

مقیمی: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق بارز نظارت همگانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تهران گفت: اعتقادمان این است که یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین نقش و مسئولیت هایی که به عنوان مسئول دانشگاه داریم، - رییس دانشگاه تهران گفت: هدف از شکل گیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه تهران این است تا بتوانیم با معرفت و عقلانیت به سمتی برویم که شاهد بهبود زیست فرهنگی در دانشگاه و جامعه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تهران گفت: اعتقادمان این است که یکی از مهمترین و شاید اصلی ترین نقش و مسئولیت هایی که به عنوان مسئول دانشگاه داریم، مجری احکام الهی بودن است.

مؤلف کتاب اصول مدیریت از دیدگاه اسلام گفت: در بحث های مدیریتی فارغ از بحث اسلامی و غیراسلامی، یکی از اصل های مهم در نظارت و کنترل، نظارت فرهنگی و نظارت همگانی است.

امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصداق های خیلی بارز این نظارت همگانی است.

مقیمی با اشاره به آموزه های دینی و سیره ائمه معصومین علیهم السلام، درباره ویژگی های لازم برای آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر لازم است که دارای مهارت اطلاعاتی (آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیمی: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق بارز نظارت همگانی است

مقیمی: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق بارز نظارت همگانی است