مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:572022-06-27سياسي

عِده و عُده کم دستگاه قضایی با توقعات همخوانی ندارد


عِده و عُده کم دستگاه قضایی و حجم پرونده های بالا در این دستگاه، با توقع ارائه کار دقیق، صحیح، سریع، به موقع در قوه قضاییه همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در بخش پایانی همایش سراسری سالانه دستگاه قضا، ضمن گرامیداشت مجدد هفته قوه قضاییه و قدردانی از همه مدیران، روسای کل دادگستری، دادستان ها، مدیران صف و ستاد و همه کارکنان مجموعه های قضایی از قضات تا کارمندان، گفت: چنانچه باور داشته باشیم می خواهیم به تحقق و گسترش عدالت که یکی از منویات همه انبیاء و اولیاء الهی است کمک کنیم، باید جایگاه، منزلت و ارزش کار خود را بدانیم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه چنانچه ارزش و جایگاه کار ستاندن حق مظلوم از ظالم و صدور و اجرای یک حکم بر اساس عدالت را درک کنیم، مشکلات، محدودیت ها و سختی ها برایمان آسان خواهد شد، گفت: اگر کار در دستگاه قضا را صرفا به عنوان یک شغل نگاه کنیم یک نوع خدمت رسانی ارائه می دهیم و چنانچه با نگاه کمک به هدف انبیاء الهی که تحقق و گسترش عدالت و کسب رضایت خداوند متعال است به کار خود بنگریم، شکل دیگری از خدمت رسانی را ارائه خواهیم داد.

رییس عدلیه با اشاره به حجم و تنوع بسیار زیاد کار در دستگاه قضا و انتظارات و توقعات جامعه و مسئولان از این دستگاه، گفت: چنانچه رویه کار در قوه قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عِده و عُده کم دستگاه قضایی با توقعات همخوانی ندارد

عِده و عُده کم دستگاه قضایی با توقعات همخوانی ندارد