مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-27سياسي

لکوموتیوران مقصر حادثه قطار مشهد-یزد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، امروز اطلاعیه شماره دو کمیسیون عالی سوانح راه آهن درباره  سانحه ماه گذشته قطار مشهد-یزد منتشر شد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه شماره یک مورخ 22 خرداد 1401، ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده های داغدیده و ابراز همدردی با آسیب دیدگان سانحه قطار مسافری مشهد – یزد به شماره 8611، گزارش تکمیلی اعلام می شود.

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: به منظور بررسی میدانی ، جمع آوری اطلاعات و مشاهده آثار سانحه، اعضاء کمیسیون عالی سوانح به محض اطلاع به محل سانحه عزیمت و مراحل و عملکرد عوامل دخیل در سانحه را در فرایند به هم پیوسته ای مورد بررسی قرار دادند، در این خصوص مستندات ایستگاهی، شواهد میدانی، اظهارات و مذاکرات با عوامل اجرایی، موارد ثبت شده توسط سیستم های نظارتی از جمله گراف سرعت لکوموتیو (ایونت) و ثبت اطلاعات لاگ ATC ، مورد بررسی قرار گرفته و گزارش کامل آن به مسئولین ذیربط ارسال گردیده است.

  در ادامه اطلاعیه شماره 2 کمیسیون سوانح راه آهن درباره قطار مشهد-یرد آمده است: تجزیه و تحلیل مستندات و اطلاعات مذکور حاکی از عدم رعایت سرعت مجاز در سیر قطار مسافری در محل سانحه، انسداد غیرمجاز مسیر حرکت قطار مسافری توسط بیل مکانیکی و عدم رعایت مقررات ایمنی در محل عملیات تعویض تراورس به عنوان عامل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکوموتیوران مقصر حادثه قطار مشهد-یزد شد

لکوموتیوران مقصر حادثه قطار مشهد-یزد شد