مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-27سياسي

تأکید وزیر کشور بر کاهش هزینه سفر هوایی عتبات


وزیر کشور هزینه حمل و نقل هوایی را برای سفر به عتبات عالیات، گران دانست و بر مدیریت کردن آن تاکید کرد و گفت: امکانات پشتیبانی همچون آب و غذا باید به خوبی ساماندهی و ظرفیت های متنوع کشور برای زائران عتبات به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور در نود و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)، خدمت در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) را توفیق الهی دانست که باید با تلاش بیشتر، قدردان آن بود.

زائران اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کنند وی بر فراهم ساختن حداکثر ظرفیت برای پذیرش زائران اربعین حسینی، تاکید کرد و افزود: ایمنی، آسایش، ارزانی و راحتی سفر، خواسته ها و انتظارت زائران عزیز اربعین حسینی است.

وزیر کشور خواستار توجه جدی به ایمنی در تمام حوزه ها شد و اظهار کرد: نخستین مساله سهولت در سفر، حمل و نقل است و باید به طور ویژه به آن توجه کنیم.

باید به دنبال آن باشیم تا حمل و نقل را تا استان های مرزی ریلی کنیم چرا که ایمنی، راحتی و حجم مسافران در حمل و نقل ریلی بالا است.

 وحیدی بر رایزنی مداوم با طرف عراقی تاکید کرد و ادامه داد: در نقاط مرزی و در داخل عراق و موقع برگشت، تردد زائران سامان دهی شود تا در این هوای گرم معطل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر کشور بر کاهش هزینه سفر هوایی عتبات

تأکید وزیر کشور بر کاهش هزینه سفر هوایی عتبات