مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 13:472022-06-27سياسي

مشاور رییس جمهور: آیت الله رییسی اواخر تیرماه به استان کردستان سفر می کند


مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی از سفر قریب الوقوع رییس جمهور در ماه جاری به استان کردستان خبر داد و گفت: امید است این سفر خیر و برکات مادی و معنوی زیادی برای استان بدنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالسلام کریمی ظهر امروز در نشست ائمه جمعه و جماعات استان در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، از سفر قریب الوقوع رییس جمهور در اواخر تیرماه به استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: امید است این سفر خیر و برکات مادی و معنوی زیادی برای استان بدنبال داشته باشد.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، تبیین حقوق بشر آمریکایی را ضروری برشمرد و افزود: تبیین و تفسیر حقوق بشر آمریکایی سبب از بین رفتن شبهه ها می شود.

وی اجرای عدالت را مرهون ادای حق دانست و گفت: باید حق ادا شود تا عدالت در جامعه مستقر شود.

کریمی با اشاره به اینکه هر چیزی و هر موجودی که خدا در این جهان خلق کرده دارای حق است تصریح کرد: رعایت حقوق مخلوقات خدا منجر به ایجاد عدالت می.

شود.

وی با بیان اینکه عدل هم محبوب خداست و هم خدا به آن امر کرده است اظهار کرد: رسالت همه انبیا الهی و تشکیل حکومت اسلامی احقاق عدالت اجتماعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس جمهور: آیت الله رییسی اواخر تیرماه به استان کردستان سفر می کند

مشاور رییس جمهور: آیت الله رییسی اواخر تیرماه به استان کردستان سفر می کند