مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:522022-06-27سياسي

استفاده از ظرفیت مداحان در عرصه های تبلیغی را پیگیری می کنیم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی حلقه اتصال بین مداحان با حاکمیت است و حضور مداحان و استفاده بیشتر از ظرفیت عظیم آنان در سایر فضاهای موجود تبلیغی همچون صداوسیما را با جدیت پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، پیش از ظهر امروز در نشست رؤسای کانون مداحان و مجمع شهرستان ها اظهار کرد: یکی از مجموعه هایی که امروز توانسته پا به پای روحانیت در عرصه نشر معارف اهل بیت(ع) پیش برود، مداحان هستند.

وی با تأکید بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی پیشگام در عرصه مداحی استان افزود: به این نشست و شما نوکران امام زمان(عج) امیدوارم؛ ما به دنبال حرکت های هماهنگ برای جریان سازی فعالیت های مرتبط با حوزه مداحان هستیم.

فوقی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی حلقه ی اتصال بین مداحان با حاکمیت است و حضور مداحان و استفاده بیشتر از ظرفیت عظیم آنان در سایر فضاهای موجود تبلیغی همچون صداوسیما را با جدیت پیگیری می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت سازمان، دغدغه های مداحان را تا آنجا که بتوانیم پیگیری خواهیم کرد، اضافه کرد: روند جلسات کانون مداحان باید اصلاح و اثرگذاری آن بیش از گذشته باشد؛ همه ما در عرصه تبلیغات اسلامی، در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مداحان در عرصه های تبلیغی را پیگیری می کنیم

استفاده از ظرفیت مداحان در عرصه های تبلیغی را پیگیری می کنیم