مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:222022-06-27سياسي

احداث زائرسرای قمربنی هاشم(ع) در مرز شلمچه تسریع شود


به جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی استان در مرز شلمچه احداث زائرسرای قمربنی هاشم(ع) تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری امروز در جلسه ستاد اربعین کشور که به ریاست وزیر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی باید به نحواحسن انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی استان در مرز شلمچه احداث زائرسرای قمربنی هاشم(ع) تسریع شود، می توان از سازه های سبک برای گام اول استفاده کرد.

وی بیان کرد: هر چه سریعتر اعضای هیات امنای زائرسرای قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در مرز شلمچه تعیین و پس از صدور احکام، اقدامات لازم توسط کمیته انجام شود.

دو موکب از چهارمحال و بختیاری در مرز شلمچه مستقر شوند حیدری با اشاره به اینکه باید امکانات رفاهی برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه تدارک دیده شود، عنوان کرد: برای ارائه خدمات هرجه بهتر دو موکب از چهارمحال و بختیاری نیز در این مرز مستقر شوند.

علی حیدری با اشاره به اینکه زائرسرای قمربنی هاشم استان در مرز شلمچه در مساحت یک هزار و 800 متر مربع احداث می شود، گفت: اعتبار لازم برای احداث این زائرسرا از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زائرسرای قمربنی هاشم(ع) در مرز شلمچه تسریع شود

احداث زائرسرای قمربنی هاشم(ع) در مرز شلمچه تسریع شود