مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-27سياسي

نوروزی: وعده وزیر جهاد کشاورزی برای تسویه وجه گندمکاران گلستان تا چند روز آینده


رحمت نوروزی نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با تعدادی از نمایندگان استان گلستان در مجلس وعده داد بخش اعظمی از مطالبات کشاورزان ظرف چند روز آینده تسویه می شود.

- رحمت نوروزی امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: روز گذشته اینجانب به همراه غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برای موضوع  مطالبات کشاورزان گلستانی دیداری با ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی داشتیم.

وی تصریح کرد: پیگیری پرداخت مطالبات گندمکاران و کلزاکاران استان گلستان از جمله موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار وعده داد بخش اعظمی از مطالبات کشاورزان ظرف چند روز آینده تسویه می شود.

دیدار رحمت نوروزی نماینده علی آبادکتول به همراه نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس با ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دیدار رحمت نوروزی نماینده علی آبادکتول به همراه نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس با ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پیش از این نیز با پیگیری رحمت نوروزی رییس فراکسیون نمایندگان استان های شمالی و نایب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: وعده وزیر جهاد کشاورزی برای تسویه وجه گندمکاران گلستان تا چند روز آینده

نوروزی: وعده وزیر جهاد کشاورزی برای تسویه وجه گندمکاران گلستان تا چند روز آینده