مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:372022-06-27سياسي

وزیر کشور: زائران اربعین حسینی (ع) باید در سامانه حج و زیارت ثبت نام کنند


احمد وحیدی با بیان اینکه از روزهای آینده سامانه حج و زیارت برای ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین فعال می شود، گفت: همه زائران باید در این سامانه ثبت نام و مرز و مدت زمانی که می خواهند در عتبات عالیات بمانند را مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه (6 تیر) در نود و یکمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)، خدمت در مسیر اباعبدالله الحسین(ع) را توفیق الهی دانست که باید با تلاش بیشتر، قدردان آن بود.

وی با اعلام اینکه از روزهای آینده سامانه حج و زیارت برای ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین حسینی (ع) فعال می شود، گفت: همه عزیزانی که در این فعالیت مهم فرهنگی شرکت می کنند، باید در این سامانه ثبت نام و حتی مرز و مدت زمانی که می خواهند در عتبات عالیات بمانند را مشخص کنند.

وحیدی بر فراهم ساختن حداکثر ظرفیت برای پذیرش زائران اربعین حسینی، تاکید کرد و افزود: ایمنی، آسایش، ارزانی و راحتی سفر، خواسته ها و انتظارت زائران عزیز اربعین حسینی است.

وزیر کشور خواستار توجه جدی به ایمنی در تمام حوزه ها اعم از حمل و نقل، بهداشت و امنیت زائران شد و اظهار کرد: نخستین مساله سهولت در سفر، حمل و نقل است و باید به طور ویژه به آن توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: زائران اربعین حسینی (ع) باید در سامانه حج و زیارت ثبت نام کنند

وزیر کشور: زائران اربعین حسینی (ع) باید در سامانه حج و زیارت ثبت نام کنند