مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-27سياسي

معوان رییس جمهور: سازمان ملل مستعمره حقوقی استکبار است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سازمان ملل را مستعمره حقوقی استکبار معرفی کرد و گفت: استعمار جدید استعمار حقوقی بین المللی به اسم سازمان ملل است به طوری که چندین کشور هر قانونی به ضرر خود را وتو کرده و با تصویب قانون های ظالمانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی رشت با بیان اینکه استکبار در 44 سال گذشته به دنبال انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره در تلاش بود تا ایران را رو به انزوا کشانده و این نظام مقدس را با ضعف مواجه کند ولی مردم همواره با بصیرتی خود مانع از انجام این مهم شدند.

وی با تأکید بر دلایل واهی آمریکا به منظور تحریم جمهوری اسلامی گفت: ایران تاکنون به هیچ کشوری تعرض نکرده و همواره دست دوستی با ملت های آزادی خواه داده ولی در طول تاریخ مورد تحریم تهاجم اقتصادی آمریکا روبه رو شده است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تلاش رسانه های معاند به منظور وارونه جلوه دادن تاریخ، افزود: آمریکایی که هزاران کیلومتر با جمهوری اسلامی فاصله دارد در تمامی امور ایران دخالت دارد ولی متأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معوان رییس جمهور: سازمان ملل مستعمره حقوقی استکبار است

معوان رییس جمهور: سازمان ملل مستعمره حقوقی استکبار است