مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:322022-06-27سياسي

عرصه فرهنگی نیازمند ایجاد خاکریزهای جدید است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کارهای بزرگی انجام شده و امنیت امروز ما حاصل تلاش و ایثارگری های بزرگ است؛ اما باید از یک جایی در عرصه فرهنگی خاکریزهای جدید بزنیم چرا که در برخی جاها قافیه را باخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی پیش از ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را داریم این بیانیه متضمن مفاهیم بزرگی است که مهم ترین مفهوم آن حرکت به سمت تمدن بزرگ اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به جوانان، اقتصاد، فرهنگ، باورهای دینی و موارد مهم دیگری ازالزامات سیاست های گام دوم انقلاب است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: باید از جلسات توصیفی فاصله بگیریم و به سمت تشکیل کارگروه های تاثیرگذار حرکت کنیم چرا که جلسات توصیف محور آسیب زا است.

وی اذعان کرد: جزیره ای عمل کردن و عدم هماهنگی بین دستگاه ها بیشترین مشکل ایجاد می کند، این آسیب بزرگی است که با گذشت چهار دهه از عمر نظام مقدس اسلامی هنوز مشق مدیریت را به صورت ضعیف انجام می دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: حتما کارهای بزرگی انجام شده و امنیت امروز ما حاصل تلاش و ایثارگری های بزرگ است؛ اما باید از یک جایی در عرصه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرصه فرهنگی نیازمند ایجاد خاکریزهای جدید است

عرصه فرهنگی نیازمند ایجاد خاکریزهای جدید است