مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-27سياسي

برگزاری موفق نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ رکورد پشت رکورد


نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بزرگترین گردهمایی فرهنگی کشور است که در چند سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری آن به صورت حضوری مهیا نبود، - سامانه مورد نظر در دسترس نیست! سال 99 برای اولین بار نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزاری شد، اما سامانه ای که برای نمایشگاه مجازی کتاب آماده شده بود توانایی پاسخگویی به تعداد بالای درخواست ها را نداشت و با مشکلاتی مواجه شد که نارضایتی های فراوانی را به همراه داشت.

مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب از کند بودن سایت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب گله مند بودند و به نظر می رسید زیرساخت ها برای برگزاری چنین رویدادی به صورت آنلاین فراهم نبود.

متاسفانه این معضلی است که در سال های اخیر، بارها در سامانه های آنلاین پرمخاطب، از ثبت نام خودرو و مسکن تا بلیت کنسرت با آن مواجه هستیم، به گونه ای که گویی این مشکلات بخش جدایی ناپذیر سامانه های آنلاین هستند.

فرشید فرح خواه، مدیرفنی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران با اشاره به ناپایداری سامانه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان کرد: بخشی از این ناپایداری به دلیل ناآشنایی با رفتار مخاطب بود.

ما در نمایشگاه های مجازی کتاب اخیر موفق شدیم با ایجاد پایداری مناسب تجربه شیرینی را برای مجموعه مدیریت فرهنگی و همچنین مخاطبان ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری موفق نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ رکورد پشت رکورد

برگزاری موفق نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛ رکورد پشت رکورد