مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-27اقتصادي

افزایش 25 درصدی آموزش های هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش های این نهاد در استان در 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 25 درصد افزایش داشته است.

-  امان الله جهان بین در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته  20 دوره تخصصی  و 15 دوره همگانی به امدادگران نیز  آموزش داده است.

وی بیان کرد: آموزش های هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 25 درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دوره های تخصصی در رشته های مختلف کوهستان، نجات در جاده، آورار بندی، محیط های آبی، و پیش بیمارستانی برگزار شد، تصریح کرد: وظیفه آموزش همگانی درباره امداد رسانی، حوادث طبیعی و غیرطبیعی و انواع بلایا بر عهده هلال احمر است.

جهانبین عنوان کرد: افزایش کیفیت این بخش می تواند آسیب های ناشی از سوانح و حوادث را تا حد زیادی کاهش دهد و مردم را برای رفتار مناسب در هنگام بروز آنها آماده کند.

وی گفت: هم اکنون 80 خانه هلال در کهگیلویه و بویراحمد در راستای فراگیری آموزه های امدادی، ارزیابی صحنه و تیم سازی اعضای داوطلب فعال است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: این خانه های هلال در مناطق مختلف استان بویژه کم برخوردار و روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی آموزش های هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 25 درصدی آموزش های هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد