مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-27سياسي

لزوم ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه مواد مخدر


معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نیازهای فناوری در موضوعات جرائم مواد مخدر و آسیب های آن باید به درستی تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر  در نشست تخصصی شرکت های دانش بنیان در حوزه مواد مخدر اظهار کرد: هر سال شعاری از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین و ابلاغ می شود، این شعار شاید یک جمله است اما نقشه راه است و اگر ما نسبت به این نقشه توجه و دقت داشته باشیم و تلاش های خود را براساس تحقق نقشه راه به کار بگیریم قطعا توفیقاتی را خواهیم داشت و راه این تحقق وحدت و انسجام و همدلی است.

وی افزود: در بررسی های 20 ساله اخیر تمام شعارها در مساله اقتصادی و اجتماعی بوده، امروز نه تنها ایران بلکه تمام دنیا با بحران های اقتصادی و اجتماعی روبرو است و توفیقات مطلوبی از سوی ایثارگران علم و نوو آوری به دست آمده است اما مردم نمی دانند.

معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: نیازهای فناوری در موضوعات جرائم مواد مخدر و آسیب های آن باید به درستی تبیین شود، می خواهیم نقشه ای راه را تبیین کنیم و انتطار داریم در پنل های تخصصی قطعا این راهکارها را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه مواد مخدر

لزوم ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه مواد مخدر