مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:572022-06-27اقتصادي

پروانه کسب 260 مشاور املاک در همدان باطل شد/ نبود صنعت عامل افزایش مشاوران املاک


رییس اتحادیه مشاوران املاک همدان با بیان اینکه متاسفانه نبود صنعت و اقتصاد پویا در همدان باعث شده افراد به تصور درآمد بالا پروانه مشاور املاک بگیرند گفت: - ابراهیم جمالی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قانون افزایش سالانه اجاره بها با ایجاد سامانه املاک و مستاجران قابلیت اجرایی دارد اظهار کرد: چنانچه بانک اطلاعاتی ایجاد شود و نام و نشان مالکان، خانه های مورد اجاره، مستاجران و تعداد معامله ها در این سامانه درج شود به راحتی قانون افزایش 15 تا 25 درصدی اجاره عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب مالکان سالانه در بنگاه های جدید اقدام به تنظیم قرارداد اجاره می کنند افزود: با این تفاسیر مشاور املاک جدید از قیمت سال گذشته و روند تنظیم قرارداد بی اطلاع خواهد بود و این قانون به نحوی اجرا نمی شود.

نیاز به بانک اطلاعاتی داریم رییس اتحادیه مشاوران املاک همدان تأکید کرد: گاها پنهان کاری مالکان سبب می شود با قیمت جدید و دلخواه ملک اجاره رود و فشار مازاد به مستاجر وارد شود که به نظر می رسد بانک اطلاعاتی راهگشا خواهد بود.

وی در ادامه یادآور شد: سال گذشته تأکید شد مستاجر به قوت خود باقی بماند به این معنا که تخلیه خانه با شروطی انجام شود از جمله نیاز مالک به ملک اجاره رفته و یا فروش ملک در غیر این صورت حکم تخلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه کسب 260 مشاور املاک در همدان باطل شد/ نبود صنعت عامل افزایش مشاوران املاک

پروانه کسب 260 مشاور املاک در همدان باطل شد/ نبود صنعت عامل افزایش مشاوران املاک