مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-27سياسي

گلایه رییس کل از تنگ نظری هایی که مانع توسعه گیلان شده است


رییس کل دادگستری استان گیلان از برخی تنگ نظری ها در جهت رشد و توسعه استان گیلان گلایه کرد و گفت: برخی ها در استان نه تنها خود کاری را از پیش نمی برند بلکه در راستای حرکت جهادی و تلاش برخی دیگر از مدیران سنگ اندازی می کنند که این موضوع یکی از ضعف های استان گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رییس کل دادگستری استان گیلان امروز در نشست مشترک با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس رییس کل با تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در طی سال های اخیر به ویژه بحران کرونا، اظهار کرد: دستگاه قضا و مجموعه دادگستری گیلان هر جا که منافع مردم باشد، وارد میدان شده و از حقوق مسلم آن ها دفاع می کند.

خادمان قضایی مردم در کوتاهی از حقوقشان کوتاه نخواهد آمد وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم، افزود: خادمان مردم در نظام قضایی کشور و استان درجایی که حقوق مردم عمداً و یا سهواً نادیده گرفته شود، کوتاه نخواهند آمد و برخورد می کنند.

رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به ظرفیت های عدیده در استان گیلان، گفت: متأسفانه از ظرفیت های بی شمار استان چه در منابع طبیعی و چه در منابع مالی و نیروی انسانی به درستی استفاده نشده و گاهاً برخی اقدامات انجام شده خلاف مصالح عمومی و محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس کل از تنگ نظری هایی که مانع توسعه گیلان شده است

گلایه رییس کل از تنگ نظری هایی که مانع توسعه گیلان شده است