مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-27سياسي

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران


امروزه مشاوره با مشاوران تحصیلی خوب، دیگر چیز عجیبی نیست و همه روزه افراد بیشتری تصمیم می گیرند با کمک مشاور تحصیلی خود را برای جهش های بزرگ آماده کنند.

- موسسه کارنامه خرد به عنوان بهترین موسسه مشاوره کنکور در تهران با استفاده از مشاوران شهیر و برند ایران مشغول به ارائه خدمات برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی است.

از مشاوران برند این مجموعه میتوانیم به مهندس مهدی باباخانی و دکتر مهدی برقعی و دکتر سامان سلامیان اشاره نماییم.

جهت مشاهده نمونه مشاوره تحصیلی مهندس مهدی باباخانی اینجا کلیک فرمایید اگر تمایل دارید از خدمات مشاوره تحصیلی کارنامه خرد بیشتر مطلع شوید با مرکز تماس ما تماس حاصل فرمایید یا به وبسایت ما مراجعه فرمایید تلفن مرکز تماس کارنامه خرد:  02126401062 وبسایت کارنامه خرد:  http://www.

karnamekherad.

com امروزه در کنار مشاوران خوب و حرفه ای متاسفانه در سنوات اخیر مشاورنماهای  بیشتری نیز در این آشفته بازار وجود دارند که هر روز در تلاش برای کسب درآمد از این موج هستند افسوس که همه آنها حرفه ای نیستند،و در نتیجه  مشاوره نه تنها کیف پول، بلکه روح را افراد را نیز خالی می کند و فرد را با مشکلات حل نشده رها می کند و موارد جدیدی را اضافه می کند مشاور تحصیلی خوب بایدی فردی بسیار باسواد و مسلط بر روی محتوای کتاب های درسی باشد تا بتواند هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تهران