مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-27سياسي

روایت بادیگارد «آقا» از ترور 6 تیر/ آیت الله خامنه ای، جانباز جهاد تبیین


تیرماه دهه 60 یکی از ماه های پرحادثه تاریخ انقلاب است، منافقین عزل بنی صدر را بهانه آغاز درگیری مسلحانه و ترور کردند و نیروهای موثر انقلاب را یکی حذف می کردند، - خبرگزاری فارس - تهران، شاید امروز اگر کسی بخواهد حوادث انقلاب را مرور کند قطعا ترور آیت الله خامنه ای آن هم نه در جبهه های جنگ و زیر توپخانه بعثی ها بلکه در مسجدی در بین مردم و هنگام سخنرانی را به عنوان یکی از حوادث مهم می بیند.

30 خرداد 60 بود که طرح عدم کفایت بنی صدر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد، باتوجه به اینکه چندروز قبل از سوی امام خمینی (ره) حکم عزل بنی صدر از فرمانده کل قوا صادر شده بود بهانه ای شد تا نمایندگان طرح عدم کفایت را به طور جد پیش ببرند.

31 خرداد با نطق یک ساعت و نیم آیت الله خامنه ای علیه بنی صدر و ارایه دلایل منطقی از خیانت های وی، مجلس رای به عدم کفایت بنی صدر داده و حکم عزلش 1 تیر توسط امام خمینی (ره) صادر شد همین موضوع دلیلی برای اعلام جنگ مسلحانه شروع به آشوب های خیابانی کردند.

تا قبل از عزل بنی صدر منافقین به صورت ایدئولوژی و فکری مشغول فعالیت بود و درباره مسئولان انقلاب و اصل انقلاب در بین مردم شبهه افکنی می کرد و حتی درباره آیت الله خامنه ای شبهاتی نظیر اینکه دامادش را وزیر کرده است و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بادیگارد «آقا» از ترور 6 تیر/ آیت الله خامنه ای، جانباز جهاد تبیین

روایت بادیگارد «آقا» از ترور 6 تیر/ آیت الله خامنه ای، جانباز جهاد تبیین