مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-27سياسي

مصادیقی از برخورد با شبکه های نفوذ و جاسوسی به فرماندهی حجت الاسلام حسین طائب


تلاش ها و مجاهدت های حجت الاسلام حسین طائب در مدیریت سازمان اطلاعات سپاه در برخورد با شبکه های نفوذ، جاسوسی و مفسدین اقتصادی را نمی توان نادیده گرفت.

-   فیلیپ هاموند، وزیر خارجه بریتانیا نیز در سفرش به تهران موضوع آقای فروغی را با رییس جمهوری ایران در میان گذاشت.

فروغی که در سال 91 به جرم جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی انگلیس به بیش از 7 سال زندان محکوم شد؛ یک مورد نادر در فعالیت های اطلاعاتی محسوب می شود چرا که وی هم زمان با سفارتخانه بیش از 35 کشور در تهران مرتبط بوده است.

بنا بر همین گزارش، اطلاعات موجود حکایت از آن دارد که متهم از سرمایه داران پیش از انقلاب و عضو حزب جبهه ملی بود و پس از پیروزی انقلاب از کشور خارج شد و تمام سرمایه خود را به انگلیس برد و به کارهای ساختمانی و سرمایه گذاری در بانک ها و بورس های اروپایی پرداخت.

  پس از پایان جنگ تحمیلی و ازدواج با همسر دوم خود - مهین فرزانه بیوه آقای اعلم از پزشکان دربار پهلوی که او نیز به سبب ارتباط با جریان انحرافی و به ویژه پریوش سطوت (همسر حسین فاطمی)، عامل سرویس جاسوسی انگلیس، مدتی را در بازداشت به سر می برد.

فروغی ارتباطات وسیعی که با شرکت های مالزیایی داشته، دانشجویان و افراد مستعد را شناسایی و آن ها را به دانشگاه تکنولوژی پتروناس مالزی (UTP) معرفی می کرد که بیشتر این افراد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادیقی از برخورد با شبکه های نفوذ و جاسوسی به فرماندهی حجت الاسلام حسین طائب

مصادیقی از برخورد با شبکه های نفوذ و جاسوسی به فرماندهی حجت الاسلام حسین طائب