مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:022022-06-27اقتصادي

137 هزار خانوار جدید از اردیبهشت ماه مستمری دریافت کردند


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از ورود 137 هزار خانوار پشت نوبت به چرخه دریافت مستمری از اردیبهشت 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بهزیستی، سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه 137 هزار خانوار جدید که پشت نوبت دریافت مستمری معیشتی از سازمان بهزیستی بودند وارد چرخه حمایت شده اند، گفت: از این تعداد که در سال جدید به جمع مستمری بگیران اضافه شده اند، 17 هزار زن سرپرست خانوار و خانواده هایشان و 120 هزار خانوار افراد دارای معلولیت خیلی شدید و شدید در دهک های اول تا هفتم پشت نوبت دریافت مستمری بوده اند.

حسینی از واریز مستمری از اردیبهشت ماه برای این خانوارها خبر داد و افزود: مبلغ این مستمری برای خانوار های یک نفره ماهانه 420 هزار تومان، دو نفره 600 هزار تومان، سه نفره 840 هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و 80 هزار تومان و پنج نفره یک میلیون و 320 هزار تومان است.

وی افزود: این مددجویان پیشتر به صورت موردی از خدمات دیگر سازمان بهزیستی بهره مند بودند و پشت نوبت دریافت مستمری بودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه 3 میلیون خانوار، قریب به 7 میلیون نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند، تشریح کرد: مستمری بگیران معیشتی سازمان بهزیستی یک میلیون و 270 هزار خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 هزار خانوار جدید از اردیبهشت ماه مستمری دریافت کردند

137 هزار خانوار جدید از اردیبهشت ماه مستمری دریافت کردند