مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-27اجتماعي

دانشگاه فرهنگیان باید در مسند تحول آفرینی و گفتمان سازی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان با شورای مدیران معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، - سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه این دانشگاه باید در مسند تحول آفرینی و گفتمان سازی باشد، گفت: دانشگاه فرهنگیان اگر می خواهد، دانشگاهی تاثیرگذار و ایفاگر نقشی مهم باشد، باید دانشگاه آینده کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا مراد صحرایی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه فرهنگیان با شورای مدیران معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه و دانشگاه فرهنگیان را اجزاء یک سیستم و متاثر از یکدیگر دانست و بر ضرورت نگاه فرآیندی و نظام مند به فعالیت ها در این حوزه برای ارتقاء کیفی و اثربخشی تاکید کرد.

وی با اشاره به ضرورت تعامل مستمر و موثر با معاونت آموزش ابتدایی، گفت: بیش از نیمی از کل دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در رشته آموزش ابتدایی تحصیل می کنند و میان دانشگاه و معاونت ابتدایی زمینه کار جدی وجود دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، ارتقاء کشور را از مسیر آموزش و پرورش دانست و افزود: نظریات بهره وری و مدیریت آینده، همواره بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در ارتقاء کشور تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان باید در مسند تحول آفرینی و گفتمان سازی باشد

دانشگاه فرهنگیان باید در مسند تحول آفرینی و گفتمان سازی باشد