مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-27سياسي

قالیباف: باید بیانیه گام دوم را به عنوان سند و چشم انداز در اولویت قراردهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه (6 تیر) در همایش سراسری قوه قضاییه، با درود بر ارواح شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید بهشتی و شهدای گمنام انقلاب اسلامی گفت: - رییس مجلس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه و سند چشم انداز ما برای آینده است و ما باید با نگاه به گذشته و کسب تجربه به سمت آینده بهتر حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه (6 تیر) در همایش سراسری قوه قضاییه، با درود بر ارواح شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید بهشتی و شهدای گمنام انقلاب اسلامی گفت: انصافا با تدبیر مقام معظم رهبری در چند سال اخیر و دقت نظر ایشان در انتصاباتشان در قوه قضاییه این امید ایجاد شده که این قوه در مسیر درست قرار گرفته است و امروز در دوره آقای اژه ای اتفاقات مثبتی در این قوه رخ داده است.

رییس مجلس گفت: بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم نقشه راه و سند چشم انداز ما برای آینده است و با نگاه به گذشته و کسب تجربه باید به سمت آینده بهتر حرکت کنیم.

قالیباف تصریح کرد: یکی از ویژگی های شهید بهشتی این بود به موضوعی که معتقد بود همان را بیان می کرد و خود را ملزم به رفتن به سمت آن می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: باید بیانیه گام دوم را به عنوان سند و چشم انداز در اولویت قراردهیم

قالیباف: باید بیانیه گام دوم را به عنوان سند و چشم انداز در اولویت قراردهیم