مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-27سياسي

شیوه نامه های سازمان استاندارد هر چه سریع تر مورد بازنگری قرار گیرد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از رییس جمهور و رییس سازمان استاندارد انتظار داریم شیوه نامه های سازمان استاندارد هر چه سریعتر مورد بازنگری قرار گیرد.

- علی اکبر کریمی نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره علت تاخیر در ترخیص کالاهای وارداتی از گمرک، گفت: یکی از دلایل اصلی تاخیر در ترخیص کالاها از گمرک تغییر شیوه نامه ها از سوی سازمان استاندار است.

وی درباره تغییرات صورت گرفته در رویه های سازمان استاندارد، ادامه داد: پیش از این رویه ای در سازمان استاندارد وجود داشت که بر اساس آن کالاهایی که در گمرکات احضار می شدند برای دریافت تاییدیه استاندارد کارشناسان مستقر این سازمان در گمرک روند بررسی درباره نوع کالا و مصرف و کیفیت آن را طبق شیوه نامه ها و بخش نامه های ابلاغی سازمان بررسی می کردند و نظرات خود را ارائه می کردند اما با توجه به تغییری که در شیوه نامه های اجرای این سازمان رخ داده است برای اعلام نظر حتماً باید کلیه موارد به سازمان استاندارد در تهران منعکس شود و آنجا نظر نهایی داده شود.

نماینده اراک در مجلس تصریح کرد: این تغییر رویه در سازمان استاندارد باعث شده تا حجم زیادی از کار در این سازمان متراکم شود و باقی بماند و با توجه به اینکه ظرفیت این سازمان محدود است، اخبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه های سازمان استاندارد هر چه سریع تر مورد بازنگری قرار گیرد

شیوه نامه های سازمان استاندارد هر چه سریع تر مورد بازنگری قرار گیرد