مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 08:572022-06-27سياسي

فضای مجازی ابزار قوی دشمن برای تغییر فرهنگ است


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از ابزارهای قوی دشمن برای تغییر فرهنگ، فضای مجازی است، ولی ما باید بتوانیم با وجود این فضا فرهنگ اسلامی را در جامعه پیاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سیدسعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در آیین رونمایی از نقشه مهندسی فرهنگی کشور برش البرز و رونمایی از سند راهبردی توسعه قرآنی البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: قدرت فرهنگ نسبت به سیاست و اقتصاد بالاتر است.

فرهنگ قوی ضامن یک کشور است.

اگر فرهنگ قدرتش را از دست بدهد بعد از مدتی سیاست و اقتصاد هم کارایی لازم را نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه ما سرمایه انسانی ارزشمندی داریم که با برنامه ریزی و تقویت فرهنگ می توانیم از این سرمایه در جهت رشد و اعتلای کشور استفاده کنیم، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هم بسیار به اهمیت فرهنگ تأکید شده است که این موضوع توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی را دوچندان می کند.

این مقام مسؤول در ادامه به تدوین سند مهندسی فرهنگی کشور اشاره کرد و یادآور شد: معمار این سند مقام معظم رهبری است؛ این سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 91 یک بار به تصویب رسید و در سال 93 هم نسخه جدیدی از آن ارائه شد که در نسخه جدید به برش استانی سند مهندسی فرهنگی به عنوان یک تکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی ابزار قوی دشمن برای تغییر فرهنگ است

فضای مجازی ابزار قوی دشمن برای تغییر فرهنگ است