مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-27بين الملل

تمدید دوباره آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل دور از ذهن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین العزی معاون وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن، در پیامی توییتری به تحولات اخیر در این کشور و ادامه نقض مکرر آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، - یک مقام سیاسی در دولت نجات ملی یمن تمدید دوباره آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل، میان جنبش انصارالله یمن و ائتلاف متجاوز سعودی را دور از ذهن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین العزی معاون وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن، در پیامی توییتری به تحولات اخیر در این کشور و ادامه نقض مکرر آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، واکنش نشان داد.

وی در این باره نوشت: من تمدید دوباره آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل را در یمن، دور از ذهن می دانم.

حسین العزی با اشاره به عدم پایبندی طرف سعودی به مفاد آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل متحد، افزود: 30 هزار یمنی خواهان سفر از طریق هوایی به کشور های دیگر هستند، اما ائتلاف سعودی متأسفانه در قبال پرواز های هوایی، محدودیت های جدی در نظر گرفته است، به طوری که امکان سفر برای یمنی ها تا حدود زیادی غیر ممکن شده است.

وی افزود: واقعیت این است که همه مبارزان یمنی امروز به این یقین رسیده اند که کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و در کنار آن ها غربی ها، به طور عامدانه خواهان به ذلت کشیدن و توهین به مردم یمن هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید دوباره آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل دور از ذهن است

تمدید دوباره آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل دور از ذهن است