مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 06:422022-06-27سياسي

مدعیان اصلاحات برنامه اقتصادی شان کجا بود؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد امام درباره ارائه برنامه اصلاح طلبان به دولت در جهت اداره کشور اظهار داشت: این برنامه پیشنهادی است که جبهه اصلاحات به رییس جمهور داده که حاصل تلاش ها و تجارب جریان اصلاحات است که تدوین شده است و علی القاعده می .

- یک فعال اصلاح طلب می گوید: اصلاح طلبان برای حمایت و کمک به دولت، برنامه پیشنهادی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد امام درباره ارائه برنامه اصلاح طلبان به دولت در جهت اداره کشور اظهار داشت: این برنامه پیشنهادی است که جبهه اصلاحات به رییس جمهور داده که حاصل تلاش ها و تجارب جریان اصلاحات است که تدوین شده است و علی القاعده می تواند به عنوان یک برنامه پیش روی دولت قرار بگیرد تا دولت از این تجارب و برنامه پیشنهادی استفاده کند.

وی به روزنامه آرمان گفت: اینکه این برنامه مورد استقبال رییس جمهور قرار بگیرد و بخواهد از آن استفاده کند به ما برنمی گردد.

ما یک تکلیفی داشتیم و برای اداره امور کشور فکر کردیم و برنامه ای تدوین کردیم و آن را در طبق اخلاص تقدیم آقای رییسی کردیم.

عضو جبهه اصلاحات ایران افزود: اگر صاحب این سلایق و تجربه ها را کنار زدند و تشخیص این بوده نیازی به حضور آن ها نیست باز هم به خاطر دغدغه هایی که جبهه اصلاحات داشته این تجارب را به دولت اعلام کرده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان اصلاحات برنامه اقتصادی شان کجا بود؟!

مدعیان اصلاحات برنامه اقتصادی شان کجا بود؟!