مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 06:072022-06-27پزشكي

بی تدبیری سازمان غذا و دارو نتیجه داد/ سمعک کمیاب شد!


عضو انجمن علمی شنوایی شناسی ایران با انتقاد از توزیع قطره چکانی سمعک در مراکز درمانی خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسوولان سازمان غذا و دارو شد.

- خبرگزاری فارس - گروه جامعه: در دنیای امروز بسیاری از ما به دنبال لحظه ای سکوت هستیم تا آرامش خود را بازیابیم اما در همین دنیا، افرادی هستند که زندگیشان به سکوت گره خورده است.

سکوتی تلخ که بر جنبه های مختلف زندگی آنها سایه انداخته و مانع رشد مهارت های ارتباطی و اجتماعی آنها شده است.

کودکان کم شنوا و ناشنوا نمونه ای از این افراد هستند که ناخواسته قدم به دنیای سکوت گذاشته اند و برای رهایی از این معلولیت پنهان و بازگشت به جامعه، نیازمند مداخلات توانبخشی هستند.

در شرایطی که 70 درصد ارتباطات هر فرد از طریق گفتار و شنیدار است و لزوم استفاده از مداخلات توانبخشی برکسی پوشیده نیست، متأسفانه دستیابی و بهره مندی از این خدمات برای بسیاری از کودکان سرابی بیش نیست، به دلیل اینکه طی ماه های گذشته خانواده های دارای کودک کم شنوا با مشکل جدی کمبود سمعک مواجه شده اند و با ثبت سوژه ای در خبرگزاری فارس خواستار پیگیری این موضوع از سوی خبرنگاران شده اند.

افسانه عطایی عضو انجمن علمی شنوایی شناسی ایران که پیگیر مشکلات بیمارانش شده و این کمپین را ثبت کرده است درخصوص مشکل پیش آمده برای این کودکان توض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تدبیری سازمان غذا و دارو نتیجه داد/ سمعک کمیاب شد!

بی تدبیری سازمان غذا و دارو نتیجه داد/ سمعک کمیاب شد!