مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 23:322022-06-26بين الملل

هشدار آنروا درباره تبعات کسری بودجه هنگفت برای کمک به آوارگان فلسطینی


کمسیر کل آنروا درباره تبعات کسری بودجه هنگفت این آژانس بر امداد رسانی به آوارگان فلسطینی در منطقه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (UNRWA) تاکید کرد کرد که یافتن راه حلی برای مشکل مالی مزمن آژانس نیاز به اراده سیاسی برای حمایت از آن با منابع کافی دارد و مشکل حال حاضر، در تضاد بین انتظارات از آژانس و منابع مالی آن است.

 لازارینی دیروز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی که در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد، افزود: این تنها منجر به ناامیدی بیشتر و خالی شدن پشت یکی از نیازمندترین جوامع منطقه می شود؛ آن هم در شرایطی که هیچ افق سیاسی وجود ندارد و بحران و درگیری های اقتصادی بی سابقه ای دامنگیر جهان است.

کمیسر کل آنروا درباره شکاف مالی موجود در این آژانس گفت: با وجود وعده های مالی که در کنفرانس کشورهای کمک کننده به آنروا در روز پنج شنبه مطرح شد، ما هنوز بیش از 100 میلیون دلار کسری قابل توجه داریم.

در آگوست 2018، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده تصمیم گرفت کمک های مالی اختصاص داده شده توسط کشورش به آنروا را متوقف کند، در حالی  این کشور برای دهه ها کمک کننده اصلی بودجه این آژانس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آنروا درباره تبعات کسری بودجه هنگفت برای کمک به آوارگان فلسطینی

هشدار آنروا درباره تبعات کسری بودجه هنگفت برای کمک به آوارگان فلسطینی