مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 23:272022-06-26سياسي

دَمی با بچه های حاج قاسم در آسایشگاه جانبازان کرمان


مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: آسایشگاه «بچه های حاج قاسم» ظرفیت نگهداری 20 جانباز را دارد، اما چهار جانباز به صورت ثابت در این مکان حضور دارند و بقیه جانبازان به صورت موقت به آسایشگاه رفت و آمد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان یکشنبه شب به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه به دیدار جانبازان 70 درصد در آسایشگاه بچه های حاج قاسم رفت و از تشکیل شورای حل اختلاف ویژه جانبازان در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی از جانبازان به عنوان تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی نام برد و بیان کرد: جانبازان موجب افتخار کشور هستند و همت آنها باید به نسل جوان منتقل شود بنابراین مستندسازی و نگارش خاطرات آنها در این زمینه موثر است.

رییس کل دادگستری استان کرمان اضافه کرد: جانبازان 70 درصد باوجود مشکلات جسمی و اینکه بر روی ویلچر و یا تخت هستند، اما روحیه خوبی دارند.

حمیدی در زمینه رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های قضایی جانبازان قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: شورای حل اختلاف ویژه جانبازان و ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان راه اندازی می شود و ایجاد شعب ویژه برای رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران در دستگاه قضایی استان کرمان در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دَمی با بچه های حاج قاسم در آسایشگاه جانبازان کرمان

دَمی با بچه های حاج قاسم در آسایشگاه جانبازان کرمان