مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 22:322022-06-26سياسي

قالیباف: در بین مدیران ترس از تصمیم گرفتن و هزینه کردن وجود دارد


قالیباف با بیان این که چالش کنونی کشور حکمرانی است تصریح کرد: شیوه حکمرانی و مدیریتی و نظام اداری و اجرایی، چالش های جدی برای کشور ایجاد کرده اند که باید برای رفع آنها چاره اندیشی کرد؛ - وی ادامه داد: امروز قوه قضاییه در مسیر کارآمد شدن نسبت به گذشته خود قرار دارد و شاهد روند مثبت در سطوح مختلف این قوه هستیم.

یکی از علت های این امر تدبیر رهبر معظم انقلاب برای انتخاب رییس قوه از درون قوه قضاییه است که این موضوع خود آغاز تحول بود.

رییس مجلس با بیان این که حضور اژه ای در رأس قوه قضاییه که عمر خود را در این قوه گذاشته است، تأثیرگذار بوده است اظهار کرد: ایشان جزو معدود شخصیت هایی است که از نظر تخصصی، یک قاضی برجسته و ممتاز است و به تعبیر ادبیات قوه قضاییه او پرونده خوان و انشاء کننده حکم بوده است و پرونده های مهمی را در کشور مدیریت کرده و به نتیجه رسانده است و در کنار این موارد، روحیه حرّیت، آزادی و حق مداری ایشان ویژگی های خاصی به قوه قضاییه داده است.

رییس دستگاه قانونگذاری کشور با بیان اینکه براساس وظایف خود باید به قوه قضاییه کمک کنیم تا این قوه رکن رکینی از استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد افزود: با همه وجود عرض می کنم هر چقدر قوه قضاییه به عدالت نزدیک، مستحکم تر و به روزتر عمل کند، کار در سایر بخش ها و قوا راحت تر و مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: در بین مدیران ترس از تصمیم گرفتن و هزینه کردن وجود دارد

قالیباف: در بین مدیران ترس از تصمیم گرفتن و هزینه کردن وجود دارد