مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 21:222022-06-26سياسي

انتقاد فعالان میراث فرهنگی خوزستان از بازدیدهای گزینشی وزیر میراث


فرزندِ خوزستان نباید از کارونِ بی رمق دیدار کند، بلکه باید با دغدغه مندانِ دیارِ کارون و در دیداری چهره به چهره را در دستور کارش قرار می داد.

- فرزندِ خوزستان نباید از کارونِ بی رمق دیدار کند، بلکه باید با دغدغه مندانِ دیارِ کارون و در دیداری چهره به چهره را در دستور کارش قرار می داد.

یادمان نرود یکی از شعارها و فرمان های مقام معظم رهبری توجه به شرکت های دانش بنیان است که ازجمله آنها شرکت هایی با رویکردِ گردشگری است و وزیر محترم گویا در این زمینه ملاحظاتِ لازم را اتخاذ نکرده است.

روزنامه اعتماد نوشت: به دنبال سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خوزستان، جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی خوزستان خطاب به عزت الله ضرغامی در نامه سرگشاده، توضیحات معاون رییس جمهوری درباره اولویت بندی بازدیدهای وی از ابنیه تاریخی را خواستار شدند.

در متن این نامه آمده است: همان گونه که می دانید خوزستان سرزمینِ بحر تا برف با ترکیبی رنگارنگ از موقعیت های طبیعی و فرهنگی یکی از معدود استان های دارای تنوع است که این تنوع و تفاوت می تواند جاذبه کم نظیری را برای گردشگران ایجاد کند.

از طرفی که حضرتعالی اصالتی خوزستانی دارید و لاجرم باید با فضاهای میراثی استان خصوصا موقعیت های شناخته شده، آشنایی نسبی داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فعالان میراث فرهنگی خوزستان از بازدیدهای گزینشی وزیر میراث

انتقاد فعالان میراث فرهنگی خوزستان از بازدیدهای گزینشی وزیر میراث