مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 20:322022-06-26سياسي

رویکرد اتاق اصناف تامین آرامش و امنیت اصناف است


رییس اتاق اصناف اردبیل رویکرد اتاق اصناف را تامین آرامش و امنیت اصناف دانست و گفت: در این راستا یکی از طرح های اجرایی تامین خدمات بیمه ای اصناف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود ناصری راد شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف، رویکرد اتاق اصناف را تامین آرامش و امنیت اصناف دانست و اظهار کرد: در این راستا یکی از طرح های اجرایی، در رابطه با تامین خدمات بیمه ای اصناف بوده است.

وی افزود: طبق توافق با بیمه کارآفرین مقرر شد، این بیمه با 50درصد تخفیف خدمات بیمه ای تکمیلی، عمر، درمان، و مسوولیت مدنی را به اصناف استان اردبیل ارائه کند.

رییس اتاق اصناف اردبیل ادامه داد: راه اندازی سایت اتاق اصناف یکی از اقداماتی است که در ماه های اخیر به واسطه آن تلاش شده ارتباط و تعامل با اصناف و مردم افزایش و فعالیت ها و اقدامات در کمترین زمان در دسترس عموم قرار گیرد.

ناصری راد تصریح کرد: افزایش خدمات در مناطق حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته اردبیل مطالبه به حق ساکنین این محلات بود که اقدام در جهت راه اندازی شعبه دوم اتاق اصناف در محلات سیزده گانه، گام دیگری از اتاق اصناف برای ایجاد توازن و عدالت در ارائه خدمات به شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اتاق اصناف تامین آرامش و امنیت اصناف است

رویکرد اتاق اصناف تامین آرامش و امنیت اصناف است