مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 19:022022-06-26سياسي

گزینه نهایی تصدی سمت شهرداری فردیس ظرف هفته آتی اعلام می شود


7 کاندیدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر فردیس برای قرار گرفتن در روند انتخاب شهردار فردیس انتخاب شدند، نام گزینه نهایی شنبه هفته آتی اعلام می شود.

- بهنام فخری، سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص انتخاب شهردار جدید فردیس، گفت: محمدرضا احمدی نژاد، علیرضا قربانی، حسن مدیر روستا، حمید شهسواری، مهدی ناصری مقبل، سعید صفری و ظهوری منش افرادی هستند که رزومه آنها وصول شده و برای انتخاب شهردار مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قرار می گیرد.

  وی با بیان اینکه روز سه شنبه بررسی برنامه های 7 کاندیدای مورد نظر آغاز می شود، افزود: روز 3 شنبه، 7 تیرماه در صحن علنی شورا 20 دقیقه وقت برای اعلام برنامه ها در اختیار هر یک از کاندیداهای احراز سمت شهردار فردیس قرار خواهد گرفت و از بین 7 نفر، 4 کاندیدا برای بررسی در مرحله بعد انتخاب می شوند.

   این مدیر شهری اضافه کرد: روز 4 شنبه، هشتم تیرماه با ارائه برنامه های تکمیلی از سوی هر یک از کاندیداها طی 20 دقیق در صحن علنی شورای اسلامی شهر، با رای اعضای شورا از بین 4 کاندیدا دو نفر برای بررسی نهایی انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه 9 تیرماه دو کاندیدای باقیمانده، 45 دقیقه برای ارائه برنامه های خود در صحن علنی شورا وفت دارند، گفت: این نشست با پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه نهایی تصدی سمت شهرداری فردیس ظرف هفته آتی اعلام می شود

گزینه نهایی تصدی سمت شهرداری فردیس ظرف هفته آتی اعلام می شود