مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 18:522022-06-26اجتماعي

خشت گذاری 2 مدرسه خیرساز روستایی در ملارد/ 10 هزار نوآموز در طرح سنجش شرکت می کنند


سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به خشت گذاری 2 مدرسه خیرساز روستایی در روستاهای فرامرزیه و قشلاق، گفت: بیش از 10 هزار نوآموز ملاردی در 5 پایگاه سنجش سطح شهرستان در این طرح شرکت خواهند کرد.

- سعید تیموری راد سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: مدارس ابتدایی و متوسطه تابستان امسال جهت جبران عقب افتادگی آموزشی طرح تثبیت یادگیری برای دانش آموزان خواهند داشت.

وی با اشاره به خشت گذاری احداث 2 مدرسه خیرساز روستایی، افزود: آموزشگاه 6 کلاسه حضرت فاطمه زهرا(س) به همت خیرنیک اندیش حاجیه خانم فریده فرهمندخو، پیشکسوت فرهنگی در زمینی به مساحت 1200 مترمربع در روستای فرامرزیه و توسعه 4 کلاس درس آموزشگاه قدرت بیگلو روستای قشلاق به همت حاج سعید پورکاشانی و محمدرضا زهیری به صورت کاملا خیرساز ساخته خواهد شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد بیان کرد: این 10 کلاس درس با هزینه ای بالغ بر 67 میلیارد ریال و از منابع خیری ساخته و تا پایان تابستان سال 1401 تحویل خواهد شد.

تیموری راد با اشاره به نیاز شهرستان ملارد به احداث فضاهای آموزشی گفت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت این منطقه، تراکم بالا دانش آموزان و کمبود فضاهای آموزشی، اقدامات مدرسه سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشت گذاری 2 مدرسه خیرساز روستایی در ملارد/ 10 هزار نوآموز در طرح سنجش شرکت می کنند

خشت گذاری 2 مدرسه خیرساز روستایی در ملارد/ 10 هزار نوآموز در طرح سنجش شرکت می کنند