مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:422022-06-26دانش

ضرغامی: به دنبال تحول جدی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد هستیم


قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال تحول جدی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد براساس سند تحول هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، وحید ضرغامی، قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال بازدید از نمایشگاه نوشت افزار و نمایشگاه تخصصی اسباب بازی ( ایرانپنکس) گفت:  در این نمایشگاه با تولیدکنندگان و دست اندرکاران بازی های کودکان وارد مذاکرات جدی شدیم و از نزدیک با ظرفیت بی نظیر بازی های فکری و مهارتی جهت استفاده در نظام آموزشی ایران آشنا شدیم.

صنعتی بسیار پرسود که از آن غفلت شده و نیازمند تدوین اسناد بالادستی در نظام آموزشی برای به کارگیری آن در جهت ارتقای روش های یادگیری و مهارت آموزی هستیم.

وی افزود: براساس آخرین گزارش های آماری بیش از صد میلیون دلار برای واردات انواع اسباب بازی ها از کشور خارج می شود، در حالیکه ما داری پتانسیل بالای تولید و راه اندازی خطوط تولید از طراحی بازی و اسباب بازی تا تولید نهایی محصول هستیم.

نمایشگاه ایرانپنکس نشان داد ایده های بسیار جذابی برای تولید وجود دارد که قابلیت رقابت در سطح منطقه و فرامنطقه ای را دارد.

در حال حاضر بخش کوچکی از تولیدات به کشورهای همسایه صادر می شود ولی تراز تجاری در این بخش به شدت به سمت واردات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: به دنبال تحول جدی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد هستیم

ضرغامی: به دنبال تحول جدی در نظام آموزشی دانشگاه آزاد هستیم